måndag 22 oktober 2007

rörlig bild

Man blir lite paranoid av att se på tv-serien House M.D. Börjar tro att jag har alla möjliga sjukdomar och känner mig ibland lika cynisk och negativ som Dr House.

Var hos min syster ikväll och såg på Pixlars nyaste animefilm. (gissa vilken =) )
Var väldigt kul, men kanske inte riktigt så bra som jag hade förväntat mig. Något som däremot var underbart var att cykla på en cykel som faktiskt kommer någonvart när man trampar. Bara synd att jag glömt att framljuset inte fungerade. Var lite läskigt att cykla utan det, särskilt när kom förbi polisstationen (har inte råd med några böter).

Klockan är 2.13 på natten och jag ska nog se på ett serieavsnitt till. Vet dock inte riktigt vilket. Har sett alla House som visats i USA, likaså Ugly Betty, Greys Anatomy och NCIS. Får nog bli Weeds. Längtar tills Scrubs börjar sändas igen.

Inga kommentarer: