lördag 20 oktober 2007

allt och inget

Är otroligt trött utan någon direkt anledning. Var i malmö igår vilket var kul, dock hade jag valt helt fel skor och har fortfarande något djävulskt ont i fötterna. Idag blev det sing star hos jessica vilket var kul. Jag kan inte sjunga för 5 öre och kunde inte hälften av sångerna, men jag är inte så tävlingsinrikat så dte är strunt samma. Saknar dock att det inte är så många som vill showa till det. Ser mycket hellre att man får lite mindre poäng men istället bjuder på desto mer show för de som inte sjunger. *slår återigen ett slag för karaoke*

imorgon får bli en slappedag även om jag borde plugga. ska nog utnyttja att jag har ny cykel och ta mig en tur till Nova.

Saknar min tv lite, men samtidigt har jag en hel del serieavsnitt som jag kan se på datorn.

Inga kommentarer: