söndag 14 oktober 2007

Anmälde mig till Journalistutbildning i Göteborg, men såg sedan att för att bli antagen krävdes att man hade gjort högskoleprovet. Tittade sedan på lite småkurser som jag skulle kunna läsa vid sidan om ett jobb så jag inte behövde ta csn nästa termin och resultatet blev halvtidskurser i ekonomisk historia (u-landskunskap) och islamologi (makt och genus ut idéhistoriskt perspektiv). Sedan är jag ju sedan tidigare anmäld till fortsättning av filmvetenskap. Vet faktiskt inte vad som händer nästa termin. vill ju inte slösa på mitt csn, men samtidigt hade det varit kul att läsa mer film. Vi får nog se hur c-uppsatsen går samt om jag lyckas få något jobb.

Nu ska jag se på Ugly Betty - det har ju börjat visas nya avsnitt i usa från andra säsongen. Ball!

1 kommentar:

Jexxie sa...

Det hade varit kul om du också läste film!!!!