onsdag 3 mars 2010

Skilsmässa

Igår kväll kom Karin inom min lägenhet för att lämna av sin mops Bob och en dryckyoghurt. Jag har inte en aning om hur det gick till, men plötsligt stod karin med min kylskåpsdörr i handen och vi stirrade chockat på den lösa dörren som valt att ta skilsmässa från resterande kylskåp. Händiga som vi är började vi dock snabbt försöka förena de två bråkande parterna. Det blev en hel del skratt av den absurda situationen, men när vi tillslut var rejält neroljade hade vi lyckats få dörren på plats igen. Emellertid var det fortfarande en lös skruv som vi inte hade den blekaste om vart den hörde hem. Dörren var dock på plats så vi beslöt oss för att en skruv mer eller mindre inte kunde spela så stor roll...

Idag är det tvättning som gäller innan jag ska till en svindyr frisör. Jag har dock intalat mig själv att när hon är så dyr så måste hon också vara väldigt bra. Kanske att jag till och med kan få den där annorlunda frisyren som jag har strävat efter varje gång jag har gått till en frisörsalong.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Lisa!
Gick d bra hos fisören? Spännande o se vad du fått för frisyr nu ju :P
/Fia o Sally bus

Sascha sa...

Hahaha du skojar?? Åkte dörren bara av?? Lagomt kul =P Hoppas frisyren ble som du ville! Kram