söndag 7 mars 2010

hur gick det till?

Aj, tror jag har dansat i sönder knäskålen. Var ute på nattklubb i Malmö igår och blev en hel del dansande. Kom i säng vid halv sex i morse och sedan upp igen vid nio för att åka iväg för lite brunch på Hallands nation. Kände då av att då och då är det som om någon vrider om en kniv i mitt vänstra knä... Tyckte ändå att jag tog det ganska lugnt på dansgolvet igår jämfört med hur jag annars kan vara ibland. ;)

Ska ta något och äta (troligtvis ärtsoppa) och sedan lägga mig och sova i några timmar så att jag orkar med Oscarsgalan i natt.

Såg förresten på Andra Chansen igår (lyckades tvinga de jag hade förfest med till att ha på tv:n --> Jag = Nörd ). Blev rejält förvånad och bitter på svenska folkets musiksmak. Hur kunde Crucified Barbara inte gå till final? De skulle ju vinna hela skiten! Istället röstas både de, Neo och Alcazar bort till fördel för Pernilla Wahlgren och Bert Karlsson (jessica andersson)!!

1 kommentar:

Jexxie sa...

kunde inte hålla med dig mer angående andra chansen.....bittert