fredag 12 mars 2010

fullt upp som vanligt

I onsdags var det nation som gällde med Johanna, Helena, Karin och Lasse. Blev en kul förfest som inbegrep dansande i soffan, stampande i golvet (för att reta grannen som bor under) och en hel del annat. Vi hamnade sedan på Wermlands där det blev heta politiska diskussion (där jag för en gångs skull var den som försökte avvärja det hela) och slutligen lite dans. När nationen stängde kände vi oss inte redo att bege oss hemåt utan istället bar det iväg till sparta och en källarlokal. Tillsammans med några musiker blev det efterfest där tills klockan närmade sig fem och jag, lasse och karin tog en taxi hem.

Nu sitter jag i Åhus och borde plugga då jag har fyra texter som ska vara klara idag och om en och en halv timme ska jag på inflyttningsfest hos Fia. Imorgon väntar melodifestivalen med familjen och på söndag är det åter träff med mina kära vänner i Viktdropp.

Inga kommentarer: