söndag 23 mars 2008

En bra dag, men ångesten är inte långt borta

Blev till att stanna en dag till i Åhus med familjen. Var faktiskt en trevlig dag som avslutades med familjespel där jag naturligtvis förlorade allt (fast jag gick faktiskt i mål först i det sista loppet av Jägersro men förlorade ändå för att det gått så dåligt i den andra loppen). Mamma vann vilket var kul för henne. Malin blev lite mer deppig av att hennes häst blev diskad precis när den var på väg in i mål.

Imorgon ska jag åka med min syster till Lund under förmiddagen. Kan nog vara bra så att jag verkligen kommer iväg. Man blir så bekväm här. Är faktiskt väldigt trött på plugget just nu och speciellt på den ångest som hela tiden mörkar mina sinnen. Längtar något enormt till Australien även om det också ger mig ångest. Och att tänka på tiden efter Australien ger mig ännu mer ångest... *suck* Varför kan man inte vara 3 år igen och leka på dagis?

1 kommentar:

Jexxie sa...

leka på dagis *drömmer*