lördag 1 mars 2008

bus-pelle

Är jäkligt trött nu när klockan blivit över två på natten. Under middagstimmarna satt jag gick igenom föreläsningsanteckningarna, men sedan vaknade vår lilla varg och krävde massvis med uppmärksamhet. Varje gång jag föröskte sätta mig vid datorn så ställde han till med bus. Slutligen somnade han vid halv tre, men då var jag själv så slut att jag slocknade i soffan. Vaknade panikartat av att telefonen ringde en timme senare.

När mamma kom hem från jobbet åkte vi till affären och virrade omkring då de har flyttat runt på alla varor. Sedan bar det hemmåt igen där Isaac väntade på att få uppmärksamhet. Han gick både mig och mamma på nerverna, men man får bita igen och tänka att han bara är barnet. Tillslut vid 21-tiden lyckades jag sätta mig ner och skriva på tentan. Dock hade jag fått någon mystisk energi och skrev alla de tre sidor som jag hade planerat för dagen plus en halv sida till (tack jessica!). Imorgon står två sidor på schemat, men jag ska även gå igenom det lilla jag har läst i kurslitteraturen.

*gäsp* dags att sova

1 kommentar:

Jexxie sa...

tack detsamma! synd att det inte blev ngt idag