tisdag 1 april 2008

LA el NY?

Idag har jag suttit hela dagen och jämfört priser på olika flyg och vandrarhem på olika hemsidor. Mitt maniska planerande och jakt efter det bästa gör att jag blir galen. Hittar något som verkar bra för att sedan upptäcka några som förstör alltihopa. Hittade t.ex. ett flyg innan som verkade toppen och sen när jag skrev ner informationen om det så jag att man då hade fått till bringa ett halvt dygn på flygplatsen...

Jag har dessutom ett dilemma om jag ska åka till New York med Leslie eller till Los Angeles med Jessica (och ev Karin). Jag vill till både ställena jättegärna, men måste välja. Med tanke på den enorma tid jag har lagt på undersökningen av information runt resandet till LA antar jag att det är ditåt det lutar, men samtidigt skriker mitt hjärta om att det vill till New York!

Det är faktiskt skönt att vad det än blir så bör det bokas snart och jag kan då börja koncentrera mig på att läsa på om den stad det blir och kolla upp olika saker jag vill göra där.

Har försökt börja leva lite mer sunt, trodde att dte skulle bli svårt här i Åhus men det har faktiskt gått riktigt bra. Hjälper nog dessutom att jag har varit så upptagen med allt inför resan och att ta hand om busfröet Isaac.

Inga kommentarer: