tisdag 18 mars 2008

Hundutställning - Fåneri som ger mig panik

Hjälp, den 4e maj ska jag ställa ut familjens busfrö till hund på en utställning i Lomma. Uppfödaren plus många av syskonen till Isaac kommer också att vara där för att ställa ut och jag kan absolut ingenting om sådant! Försöker läsa på lite nu och har sett på lite filmer på youtube, men får panik när jag inser allt jag måste få min bångstyriga hund att göra..! Det är ju svåra saker att göra när man är ensam, men här ska det dessutom vara massa andra hundar och människor!

Får försöka ta det som en kul grej bara och öva lite i trädgården. Är ju ändå ett tag till.

2 kommentarer:

Jexxie sa...

Eddie var med i en i helgen. Han vann hederspris!

Larry Lindbaum sa...

Kan rekommendera filmen "Best in show". Det är en mokumentär som skildrar en hundutställning och de smått excentriska människorna kring den. Otroligt underhållande!