fredag 14 mars 2008

på språng

Idag har varit en allt för lång dag och speciellt med tanke på att den bara har kommit halvvägs. Skulle upp tidigt för att duscha, men lyckades inte förmå mig själv att komma upp. Tillslut uppe blev det stressigt då jag insåg mitt akuta behov av att tvätta håret. Efter duschen spilde jag apelsinjuice över mig och golvet. Sedan iväg till Eden för att få min biobiljett av psyktjejen. Hon dök inte upp och svarade inte på meddelande så efter en halvtimmes väntan begav jag mig till skolan. Där hämtade jag ut min tenta med noggranna kommentarer av läraren om hur jag hade missförstått hela uppgiften. Sedan möte med handladare av d-uppsats. Fick lite tips och råd, men kom fram till att jag igen måste ändra grunden i det jag ville undersöka. I skolan hittade jag även en lapp om hypnos, tänkte dte kunde vara intressant så ringde upp den amerikanska killen som höll i det och bestämde date 13.o0. På väg att lämna skolan för att inta mat får jag meddelande av psyktjejen att hon suttit fast i möte, men att vi nu kunde träffas. Avklarade det snabbt och sen lunch på Valvet. Fick för lite jordnötssås, men orkade inte säga till. Sedan iväg till hypnos-killen där 5 andra personer också skulle bli hypnotiserade. Varade i över en timme och fungerade inte alls på mig. Var nog för spänd och mycket att tänka på.

Nu är jag hemma i rummet igen och försöker slappna av innan jag ska iväg igen om mindre än två timmar. Blev ombud på SSU:s DÅK trots att jag egentligen inte alls känner för det, men man får väl ställa upp. Jag kommer dock bara vara med idag och halva dagen imorgon för sen ska jag iväg.

*andas*

1 kommentar:

Jexxie sa...

hade du missförstått uppgiften....ou ou, vad kommer det stå på min då