tisdag 23 juni 2009

trött, trött, trött

Jobbade min andra dag idag. Trots att vattnet var av och vi därmed inte duschade någon så var det väldigt tungt. Vi var bara två på den sidan jag hamnade på och jag fick inte sitta ner och äta min frukost förrän tio i elva. Imorgon skulle jag egentligen ha varit ledig, men då jag ska till småland imorgon bytte jag med Sofia så jag skulle ta hennes kväll. I dag kom vi dock underfull med att det inte gick då det inte fanns någon med insulindelegering. Som tur var ställde Kenth då upp som en räddande ängel så att jag fortfarande kan vara ledig på fredag, men istället jobba hans dagtur imorgon. Med andra ord har jag ytterligare en dagtur att se framemot och då de sparat in på folk är vi återigen bara fem och med min otur är det säkert den sida jag väljer som vi blir två på. :(

När jag kom hem efter jobbet var jag så trött att jag somnade i soffan medan The Mentalist spelades upp. Nu under sommaren har alla mina vanliga tv-serier sommaruppehåll och jag måste därför försöka hitta nya att roa mig med. Då jag hört att Mentalist skulle vara bra så tänkte jag ge det en chans, men nu efter två avsnitt så känns den inte som en jätte hit.

Inga kommentarer: