söndag 21 juni 2009

Jobb --> Ångest

Usch, imorgon börjar mitt sommarjobbande. Har nu att se fram emot att jobba heltid resten av sommaren. Sedan ha en (istället för vad jag först trodde skulle vara två) lediga veckor innan skolan börjar och tar över mitt liv.

Jag kopplade in mitt wii idag och spelade Mario kart. innan har jag gillat att styra med ratten bäst, men nu är jag inte lika säker. Hos Karin och Pontus har jag använt en annan kontroll och vant mig vid den.

Försöker njuta av min sista lediga dag, men ångesten över att börja jobba förstör. Egentligen gillar jag mitt arbete, men jag gillar inte att gå upp tidigt och vissa av pesonalen är ganska jobbiga. Kom dessutom på att min cykel fortfarande är instängs på jessicas innergård så får bli att ta bussen imorgon.

Nu ska jag gå och ta lite glass för imorgon har jag bestämt att jag måste börja vara nyttig igen. Jag kommer inte köra så extremt då jag har mat i kylskåpet som måste ätas upp, men jag ska åtminstone låta bli allt godis och liknande.

Inga kommentarer: