lördag 20 juni 2009

Midsommar

Igår var det midsommarfirande hos Karin och Pontus. Vi var en person kort, men vi som var där hade jättekul. Började med en stor midsommarmiddag bestående av allt möjligt och lite till. Vi sjöng snapsvisor och snapsade Tequila, Mintu, Vodka och Rom. (Jag höll mig till Tequila och Mintu). Vi spelade även kul drinking game där hela Lorensborg måste ha trott att vi var galna nynazister med tanke på reglerna som sa att vi skulle göra Hitler-hälsning varje gång det kom en 10a. För att visa att vi inte var något annat än fulla ungdomar gav vi oss därför sedan ut och lekte på tre olika lekplatser. :)
När kvällen började gå mot sitt slut blev det även en del djupa samtal. Eller snarare så höll Pontus djupa samtal medan vi andra försökte sova. Minns inte alls vad det var han pratade om, men tror att det ändå var ganska intressanta ämnen.

Under förmiddagen idag spelade vi Bomberman där jag faktiskt lyckades vinna en omgång! Vi var alla nöjda med vårt midsommarfirande även om Lasse kanske ångrade att han nästan tömde sin vodka-flaska. Känner mig även jäkligt bitter över att Liseberg inte blev av. Kanske nästa sommar eller om 100 år?

1 kommentar:

Larry Lindbaum sa...

Jag spydde när jag gick till bussen. Ja, då var det sagt...