fredag 12 juni 2009

I'm singin' in the rain

Skulle ha åkt till liseberg idag, men då det regnat non stop så fick vi skjuta det på framtiden. Dock hoppas jag på att det inte blir allt för långt in i framtiden utan nu på måndag. Parken har i och för sig öppet en timme kortare men den har ändå öppet 9 timmar och dessutom kommer det nog mindre folk dit på en måndag än på en fredag.

Istället för att åka till Gbg stannar vi i Malmö och spelade Bomberman och Mario Kart. Jag är helt värdelös på det, men får väl se till att koppla in mitt eget wii så att jag kan öva lite.

Har precis ätit våfflor. Jäkligt gott, men fy fan vad äkligt mätt man blir.

På söndag är det tid för min brorsons dop. Kan bli intressant med tanke på vissa smärre konflikter som råder i våran familj...

Var förresten på intervju för journalistutb i Lund. Vet inte riktigt hur det gick. Kändes okej, men samtidigt råkade jag slänga in ett ordspråk som jag sa fel ("hett om fötterna" sa jag när det tydligen heter "hett om öronen"). Om ca två veckor får vi åtminstone se om jag än en gång stöp på mållinjen.

Inga kommentarer: