torsdag 4 juni 2009

Min onsdag

Igår ägnade jag största delen av dagen åt att se på olika tv-serier vid datorn. Under morgonen hade jag dock först träffat Jessica (sov över hos henne efter att vi sett på film kvällen innan) och cyklat runt i Lund. På kvällen kom även min syster inom och vi såg på The Reader. Mkt bra och tänkvärd film, men kanske inte direkt någon film jag känner behov av att se igen.

Jag hade enormt behov av att äta choklad igår, men lyckades hålla mig. Blev istället fem äpplen och en burk med ananas... Idag är det sista dagen innan jag och jessica har vår delmålsmätning. Jag hoppas på att ha lyckats gå ner 7kg under den här månaden som har varit, men jag är nöjd med de 6kg som jag låg minus på sista jag mätte. Sedan blir det till att sätta upp ett nytt delmål. Det känns verkligen som att jag och Jessica har en fungerande metod och vi har både varit lika duktiga.

Såg det sista avsnittet för säsongen av Greys Anatomy. Vet inte om det var det du hade sett Jessica, så jag vågar inte skriva för mycket men om det var det så var det verkligen ett slut som gör att man kommer bli galen i väntan på fortsättningen.

Inga kommentarer: