fredag 25 april 2008

en annan dag

Idag har varit en ganska bra dag trots en del motgångar. Hjälpte Malin att flytta, blev förbannad när mina farhågor visade sig vara sanna och vårt 8bitars Nintendo, som malin och oscar hade fått låna, är försvunnet. Skulle inte förvåna mig om oscar gett bort det till nån av sina kompisar. Jävla skithög! Jag älskade det spelet och det är nästan omöjligt att få tag på en sådan orginalbox.

Aja, dagen gick vidare och jag lagade mat och tog en dusch innan jag skulle börja göra mig i ordning till johannas fest. Efter duschen insåg jag dock att jag inte hade något att ha på mig då jag ett antal gånger har skjutit upp mitt nödvändiga besök till tvättstugan... Tillslut blev den en orange klänning som jag inte har haft sen somras då jag inte ser särskilt smikrande ut i den... Så typiskt att allt ska ligga på tvätten!

Nä, nu ska jag in till johanna och dricka några pilsner så att jag glömmer bort vad jag har på mig.

Inga kommentarer: