lördag 26 april 2008

så har det gått

Har enorm träningsvärk i armarna efter flytten igår. Jag måste verkligen se till att börja träna lite mer.

Festen igår var kul, blev dock lite många öl på kort tid och med tanke på flyttningen jag medverkat i, så blev jag väldigt trött. När jag var redo att gå till kojs blev jag dock hindrad av de andra och satt plötsligt på bussen på väg till stan. Vi stack till Wermlands där det var fest på gräset (själva nationsens nattklubb var stängd). Jag snackade lite med några bekanta, men sen stack jag, Helena, Johanna och Erica och köpte skräpmat (dumma mig!) innan vi tog bussen hem. Det blev lite matkrig hos Johanna innan jag tillslut kom i säng.

Idag har jag egentligen bara gjort tre saker: Tvättat (5 maskiner!), sett på massvis av Top Model-avsnitt (kan inte råför att jag fastnat vid det) och pluggat lite. Har nu bara 10 sidor kvar på min första bok till läskursen och uppsatsen. Bara fyra böcker to go... Plus att jag måste börja plugga lite till journalistprovet och sedan ska jag ju snart ställa ut isaac vilket kommer gå skit om jag inte lyckas träna och komma på någon lösning till hur man tämjer ett vilddjur...

Har snart avklarat min 5e vecka i att äta nyttigare och hittills har jag lyckats gå ner varje vecka, men jag är lite orolig för resultatet av den veckan. Har ju både druckit onyttig alkohol och ätit skräpmat... Har dock varit duktig idag och hoppas på att kunna vara det imorgon också.

Inga kommentarer: