fredag 22 februari 2008

crash, boom, bang

Jobbade igår kväll och idag. Ikväll är det meningen att vi ska ha "Tour de chambres" i korridoren och jag har lovat att medverka, men är så jäkla trött. Vill egentligen bara krypa ner i sängen och ignorera den verklighet som finns runt omkring mig. Imorgon ska jag sedan hjälpa min broder och hans fästmö att flytta. De ska flytta till hus vilket måste vara spännande. Tänk att skaffat sig sitt första egna hus! Jag kommer då även få träffa vår lilla valp Isaac som jag saknat under där här veckan som jag har varit i lund. Det blir sedan till att åka med honom och päronen till Åhus för att se på melodifestivalen innan det bär av till lund för oscarsgalan på söndag och sen till åhus igen på måndags morgon dör att vakta isaac... Var det meningen att jag skulle hinna plugga till tentan här någonstanns? Känner mig rätt så rejält efter med allt som har med skola att göra. Har nog i och för sig äntlingen valt ett uppsatsämne. Blev inte det jag hade tänkt (om Tv-serier) och tur var väl det med tanke på att hela min externa hårddisk (med alla tv-serier, musik och många filmer på) har kraschat efter en olyckshändelse som inkluderade en styck sladdhög på golvet tillhörandes mig, en styck hund tillhörandes jessica och en styck full kaffemugg tillhörandes karin. Kortsagt hunden snubblade över sladdarna så att de slog till kaffemuggen så att kaffe kom på min hårddisk... *suck*

klockan är 19.00, jag vill sova, men snart måste jag istället agera social och bjuda på rödvin...

Inga kommentarer: