torsdag 1 november 2007

One, two, Freddy's coming for you. Three, four, better lock your door...

Borde gå och lägga mig men är allt för pigg. Utöver en intressant föreläsning samt att jag hämtade ut tre böcker till uppsatsen, har jag inte gjort något vettigt alls idag. Sett på Anderssonskans Kalle från 1934 vilket var ballt och sedan har jag mest sett på lite blandade serier ink. Bonde söker fru. Har dock inte riktigt klara av att koncentrera mig på en sak så jag har suttit ocg gjort massa andra saker på datorn samtidigt. Jennie försökte få med mig på en Halloween-fest, men jag var inte alls på humör så det blev till att sitta instängd här i stället.

Fick reda på att två av mina Kuba vänner (i min ålder) gifte sig i år på Kuba! Helt galet!!! De träffades på Kuba när vi var där vintern 2003 och nu har dem alltså gift sig där. Så fint, men chockerande.

Nej, nu får jag ta och tvinga mig själv i säng. problemet är bara att jag nyligen drack upp 1,5 liter julmust så nu behöver jag gå på toa var och varannan minut... :(

Inga kommentarer: