fredag 2 november 2007

Min kväll

Är så stolt över mig själv! Klockan 3 på natten såg jag äntligen till att skriva mitt jobbsökar-brev och ändra fel i meritförteckningen. Upptäckte bland annat att jag hade mitt gamla mobilnummer där - inte konstigt att de inte ringde från äldreomsorgsjobbet jag sökte...

Jag har även äntligen skickat iväg efter bläckpatroner till min skrivare men är lite osäker på om jag tog rätt sort. På en sida jag var inne (som sålde både kopior och orginal) rekommenderade dem en inte att köpa en kopia till min skrivare då det inte fanns några lämpliga medan de på en annan sida hade både kopior och orginal till min skrivare. Mysko. Blev dock att jag köpte kopian då jag som ny medlem fick den för bara 1kr! Är väl bara att köpa en ann patron om det inte skulle fungera med den här kopian... hoppas jag...

Nu ska jag gå och lägga mig så att jag imorgon kan dra på mig mina präktigaste kläder och cykla till City Gross och Kvatum för att lämna mina CV. På kvällen blir det sedan Twin Peaks-kväll med Jessie, Maneater och Gunnarsson. Laddade förresten ner massa nya ringsignaler (kostade mig säkert multum då jag var uppe på wappen en rejäl stund). Tyvärr hittade jag inte sången "Maneater" så istället fick Karins personliga ringsignal bli "Toxic" av Britney (*lol*) och Jessies fick bli "One of us is gonna die young" av The Ark (hittade tyvärr ingen mer passande, men det är en bra sång). Som vanlig ringsignal blev det "Grace Kelly" av Mika.

Sedan har jag även hunnit se på lite avsnitt från den nya säsongen av Heroes. Verkar väldigt lovande även om det nog blir en del uppreppningar från första säsongen.

Inga kommentarer: