söndag 28 februari 2010

Som det kan bli

Under helgen har Fia och Emma varit och hälsat på mig. Blev en snabb tur i centrala Lund innan vi tog oss till Nova för lite shopping. När vi var inne på VeroModa så tog jag på skämt på mig en... eh... vet inte vad man ska kalla den. En munkjacka i bolerostil? När jag dock stod framför spegeln med den och gjorde mig beredd att skratta så förvånades jag av att den faktiskt var ganska snygg på. Istället för att få ett gott skratt fick jag därför ta mig till kassan och bli att klädesplagg rikare. Hm, är fortfarande fundersam till den så kanske blir att jag lämnar tillbaka den. Vi får se...

På kvällen såg jag, emma och fia på melodifestivalen och jag höll på Lovestoned som jag ansåg ha en mysig sång. gillade även Jöback, Anna och Sibel. Kvällens kalkon var Py även om jag gillade henne Ozzy Osbourne-stil på kläderna och glasögonen. :)

Nu måste jag springa för ska bli upphämtad av någon jag har aldrig har träffat för att ta mig till Dalby där en massa viktopererade ska träffas för en fika och byta erfarenheter och kläder.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Lisa!
Tack för en kul o trevlig helg o vi hade jättekul :-)
boleron du köpte var ju faktiskt fin o snygg o tycker du ska behålla den :P
Kram Fia