onsdag 10 februari 2010

snörvel, snörvel

Nu har förkylningen slagit emot mig med full kraft. Idag i skolan fick jag gå ut med max en halvtimmes mellanrum för att snyta mig. Huvudet känns tungt och snart är näsan obrukbar för syresintag.

Något positivt idag var dock att jag och Mia åkte till Aleris i Krstd för att hälsa på all den fantastiska personalen samt en tjej som heter Malin och som opererades idag. Var så kul att återse alla och vi var nog där i nästan två timmar och pratade med både läkare och sköterskor.

imorgon är det tid för min blind date. nu är det inte bara jobbigt för själva dejten utan även för förkylningen. kommer känna mig så sexig när jag sitter där och snörvlar...

1 kommentar:

Sascha sa...

haha vet exakt vad du menar! Hur sexig är man på en skala när näsan rinner och man hostar hela tiden? =P Kan säg ja e me sjuk... igen! Hade precis blivit frisk men men... vi kan snörvla tillsammans hihi