tisdag 23 februari 2010

*gäsp*

Känns som att jag håller på att avlider. Lyckades ordna en inspelningsapparat och har nu betat av 2 intervjuer och har två stycken kvar. Förkylningen känns hemsk och troligen har jag feber. Men det är bara att bita ihop. Kulturchefen står på tur så då måste man vara på topp.

Efter min sista intervju 17.30 så var det tänkt att jag skulle gå och se Den enda mannen, men just nu är jag så mör att det nog blir till att släpa sig hem för att falla i koma.

Imorgon ska det åtminstone bli bio, Shutter Island. Vi är en bunke gamla filmvetare som ska se den i Malmö och sen blir det till att sova över hos PK.

På torsdag blir det nation, på fredag ska jag tvätta (vilken underbar fredagskväll!) och under lördag och söndag kommer en barndomsvän och en annan fd åhusbo till mig. På söndag eftermiddag är det slutligen möte med Viktgruppen. Fulltecknad vecka med andra ord.

Inga kommentarer: