söndag 14 februari 2010

Hemmafru

i helgen har jag varit en riktig Svensson-hemmafru. Har tvättat, gjort storkok, diskat, städat, bakat och sett på tv. Kanske inte så jag vill spendera all min lediga tid, men det har faktiskt varit skönt den här helgen.

när jag städade hittade jag gamla fotoalbum med bilder från 90-talet och tidigt 00-tal. Jisses vad jag kunde se hemsk ut! Det där med mode har aldrig varit min grej, men vad tänkte jag när jag hade ett par gräsgröna pösiga bomullsbyxor? Och svart hår på mig är faktiskt inte snyggt, men vad som såg ännu värre ut var det svarta läppstiftet!

Hittade även gammal rökelse som skulle ha violdoft, men efter att ha brassat på en hel pinne så kunde jag konstatera att den enda doft som kom var en klassisk rökelsedoft som gjorde mig smått illamående.

Inga kommentarer: