tisdag 24 november 2009

återgång till vardagen

I helgen flyttar jag tillbaka till Lund. Ska bli så underbart att få komma tillbaka till en riktig vardag men samtidigt lite läskigt. Förra gången jag försökte komma tillbaka till en vanlig rutin (dvs att åka och plugga med PK) så fick jag ju åka akut till sjukan i behov av operation. Tror inte att det är så mkt risk att något så extremt ska hända igen, men jag har ju fortfarande en del problem för att inte tala om det exakta mat- och drickschemat som jag har fått hålla för att vara säker på att få i mig tillräckligt och utan för långa mellanrum. Sedan känns det ju även lite läskigt med att gå tillbaka till skolan när man har varit borta i en månad. Känns skönt åtminstone att jag kommer när en ny delkurs börjar så att jag inte hamnar mitt i kaoset.

Redan på torsdag ska jag förresten göra en visit till lund för tentagenomgång.

Idag ska jag försöka se till att bli vaccinerad. Pratade med en som sa att det bara skulle vara för mig att åka dit, men jag känner på mig att det inte kommer att bli så enkelt med tanke på att de har brist av vaccin samtidigt som många har bestämda kallelser som säger att de ska få vaccinering idag.

Jag saknar förresten något enormt att gå ut och dansa så när jag frisknat till mer får vi allt se till att gå but och ta en helkväll!

2 kommentarer:

Larry Lindbaum sa...

Välkommen tillbax!

Jexxie sa...

hör av dig när du orkar så vi kan träffas! kram