onsdag 6 maj 2009

Romskt blod

Så har då mitt zigenarblod gjort sig påmint igen. Nu när det har gått nästan en månad sedan jag kom hem till Sverige så har planerna börjat smidas för vart jag ska åka nästa gång. Pga brist av pengar blir det inget längre, men någon dagsresa till Danmark, en weekend i Amsterdam eller London samt en sista minuten till sol och bad är alla intressanta alternativ. Jag och Johanna kollade upp flyg till London och det skulle bara gå på 250kr T/R ink skatten och avgifter. Tror att även Amsterdam ligger på samma pris. En solresa till en grekisk ö hade även varit skönt och Danmark kräver inte så mycket planering. Var längesedan jag gick på Ströget nu.

2 kommentarer:

Jexxie sa...

resor låter trevligt! hint hint

Shitpit sa...

Du får inte åka på solresa utan oss! Ta Johanna till regniga London eller höga Amsterdam, visst, men inget Grekland utan oss! :D