tisdag 26 maj 2009

Mitt intressanta liv

Fått krav från folket om att jag borde blogga mer. kan inte lova någon ordning i leden då mitt liv helt enkelt inte är särskilt intressant för stunden. Eller så är det kanske bara som så att jag är för lat att hålla mig uppdaterad här på bloggen.

Nåja, idag bär det av på möte med Kultur och fritidsnämndens "biblioteksgrupp". Imorgon är det sedan dags för det riktiga nämndsammanträdet. Efter det blir det bio i Malmö och sedan jobb på torsdag. Fredagen består ev av lite filmtittande och på lördga måste jag städa hela dagen då mina föräldrar kommer över på söndagen.

Så intressant är mitt liv...

1 kommentar:

Larry Lindbaum sa...

Kan du inte blogga mer om hur det går till på dessa möten du har med kultur och fritidsnämnden? Eller råder det kanske tystnadsplikt?