måndag 16 juli 2007

Redogörelse i halvtid

Nu har halva sommaren passerat och jag har faktiskt hunnit med en hel del. Tänkte göra en kort sammanfattning med lite bilder.

Direkt efter att skolan hade slutat åkte jag, familjen och Johanna till Frankrike.


(Jag och pappa på flygplatsen i Frankrike)

Det blev en hel del festande, solande, badande samt kulturella besök där. Bl.a. åkte vi till Cannes och tittade där filmfestivalen äger rum...



Samma dag som jag kom hem från Frankrike satte jag och Magda oss på nattåget upp till Borlänge där vi skulle vara funktionärer på Peace and Love-festivalen. Vi fick bo på speciell VIP-Camping där det var riktigt fräscht...



På festivalen jobbade jag med artistlogerna vid scenerna och lärde då känna en av killarna i Melody Clubs sällskap. Blev inbjuden på efterfesten som bara artisterna och deras bekanta fick komma in på. Var jäkligt ball, bara synd att jag var så trött.



Jag passade även på att prova en ny frisyr innan det bar iväg till Roskilde...



... där det blev lerbad...



... men även lite bra konserter från bl.a. The Ark.



Var jäkligt trött och sleten när jag åkte hem i mina hippiekläder (som jag blivit tvungen att köpa pga att regnet och gyttjan hade tagit alla mina andra kläder)...





Nu är jag hemma igen och jobbar för fullt med en jobbigt förkylning som påminnelse om allt jag varit med om innan.

1 kommentar:

Jexxie sa...

Filmen heter Panic in Needle Park