söndag 15 juli 2007

Host, host

Precis kommit hem efter ytterligare en natt på jobbet. Sedan är jag ledig i natt, men ska då istället jobba måndag morgon. Hade föredragit att jobba en natt till istället. Misstänker dessutom att jag ska jobba själv med två andra ganska ovana vikarier på en avdelning jag inte har varit på under ett bra tag. Aja, det ska förhoppningsvis gå ganska bra.

Dessa tre nätter jag har jobbat har varit trevliga och jag har inte ens varit särskilt trött. Har i och för sig försökt se till att sova ordentligt på dagarna. Tyvärr har jag dock fått en hosta som gör det svårt att sova då jag var och varannan minut behöver hosta.

Sitter just nu och hostar samtidigt som jag lyssnar på Mika. Gillar verkligens hans skiva och hans musikvideos är helballa.

Ska nog gå och knapra i mig lite halstabletter nu och hoppas på att jag kan somna.

Inga kommentarer: