lördag 14 juli 2007

Gå upp, gå till jobbet, jobba jobba, äta lunch - samma sak händer imorgon

Har kommit igång med jobbandet nu. Jobbat två nätter och ska på min tredje i rad i natt. Känner mig faktiskt ganska pigg, men antar att dte inte kommer låta lika när jag har jobbat i några veckor. Det positiva med att jobba natt är att man gör så många timmar i sträck med OB. Efter bara två nätter har jag ju redan jobbat 20 timmar.

Annars har dte inte hänt så mkt. Försöker ta hand om min förkylning som kom med roskilde, men tyvärr verkar den istället har blivit värre efter jobbandet i natt med Ola som också var vrålförkyld.

Var även inne i stan igår med Karin, Sanna och deras vänner. Var trevligt, men Krstds-dagarna är verkligen inte vad jag mindes det som. Allting i den här lilla staden är så trist.

Nu ska jag laga lite mat (värma en färdigrätt) innan jobbet väntar.

Inga kommentarer: