tisdag 24 juli 2007

Lite bättre

Är på lite bättre humör nu, även om jag har tackat ja till att jobba en extra natt vilket jag får göra med en som är ganska svår att jobba med. Det rör sig dock om så mycket pengar att jag kände att jag inte kunde tacka nej när jag ändå inte hade något bättre för mig.

Jag har förresten kollat på olika alternativ till resan till Edinburgh och kommit fram att för resan T/R (med anslutnings bussar och tåg) och boende (på vandrarhem i tre-bäddsrum i tre nätter) kommer kosta ca 2000kr per person. Helt okej pris tycker jag, men sen förändras ju tyvärr priset för var dag som går så hoppas att vi kan boka snart.

1 kommentar:

Shitpit sa...

jag tänkte precis fråga om du är på bättre humör nu. ah, ja, pengar är svåra att tacka nej till. speciellt om edinburgh blir av. :)