lördag 19 december 2009

uttråkad

sitter och gör ingenting. orkar inte sätta på någon film eller tv-serie. känner mig inte heller redo att gå till sängs och har ingen lust att läsa.

Går mest runt på facebook och gör ingenting. längtar tills imorgon när jag ska till nova med jessica. Måste köpa de sista julklapparna. Idag gjorde jag dessutom en miss när mina föräldrar kom förbi. Skickade med dem alla mina snyggaste kläder så att jag slipper släpa på dem själv till åhus när jag ska fira jul och nyår där. När de åkt kom jag dock på att jag ska proffsfotograferas på måndag och nu har jag helt plötsligt inga kläder att ha på mig! Vill inte köpa för mycket nya kläder heller då för det första inte har pengar till det, men dessutom går jag ner i vikt hela tiden så de kläder som passar mig nu kommer inte att passa mig inom en snar framtid.

Uttråkad som jag är tittade jag upp gamla skolkamrater på facebook. Var speciellt en som var intressant att hitta där. Vi var väldigt bra vänner under grundskolan, men gick sedan skilda vägar. skulle vara kul att höra vad hon sysslar med nu, men samtidigt skildes vi inte åt som vänner och även om det var längesedan nu så har jag lite för mycket stolthet för att ta första steget.

Jisses, så uttråkad jag är. Borde nog gå och lägga mig så att en ny dag kan komma, men jag skulle troligen bara ligga klarvaken i sängen. suck.

Inga kommentarer: