torsdag 3 december 2009

Jäkla Jessica

nu fick du ju mig att bli helt nostalgisk. Efter att ha läst din blogg så började jag titta igenom alla mina foton och jag bara måste tillbaka dit! Känns som att det är så mycket vi inte hann med och mycket jag gärna skulle göra igen. (att köra bil inne i LA hör dock inte till där)

Kanske inte heller bo på hotellet där de kände sig tvugna att sätta upp den här skylten utanför:


Malibu bara måste besökas igen! Och varför inte slå ihop en LA-resa med San Francisco? USA Hostels fanns ju där också :)

Sedan är naturligtvis ett återbesök på Universal Stdios ett måste där man kan ha så här kul av att bli blöt:



Och Jessica, visst minns jag mannen på bussen som nog hade gjort mer än druckit, men utöver honom så gick det ändå ganska bra att åka buss. (om man även bortser från den långa tiden det tog att åka korta sträcker)

Mitt zigenarblod säger att det är tid att resa. Dublin i januari och sedan kanske ta sig över Atlanten igen? :)

1 kommentar:

Jexxie sa...

jag vill! om jag får sommarjobb är jag på!