söndag 11 oktober 2009

På bättringsvägar, men långt kvar

Vill börja och tacka alla för ert stöd! Känns skönt då man bli lite extra känslig vid sådana här tillfällen. Nu känns det emellertid som att jag bli bättre för var dag som går. Jag orkar i och för sig bara vara uppe i någon timme innan jag måste lägga mig och vila, men det är bättre än för bara några dagar sedan.

Det värsta är nog egentligen svårigheterna att få i sig någon mat. Har testat mig fram och hittills är det bara filmjölk, vatten och mammas finmixade potatissoppa som har gått ner. Dricker dock alldeles för lite vatten då jag igår bara drack 0,5 liter när jag borde ha druckit minst 1,5 liter... Kämpar för att bättra på det idag.

Ibland blir jag lite deppig och undrar om jag har gjort rätt val, men samtidigt vet jag att det här går över och att i det långa loppet kommer det förhoppningsvis vara värt det. Dock ger det en del direkta konsekvenser som att jag på tisdag missar filmvisningen av Bananas som jättegärna hade gått på då regissören kommer att vara där. Jag kommer även få problem med tentan, men just nu håller jag ändå fanan högt och tänker satsa på att skriva den även om jag inte har någon ork att plugga inför den. Som en smart tjej påpekade så finns det alltid omtentor. Jag ska dock skriva ett mail till min lärare och se vad hon säger. Hoppas bara att jag blir bättre tills lektionerna drar igång igen. Som det ser ut nu så tänker jag dock försöka ta mig till Lund på onsdag eftermiddag så att jag kan sitta och plugga med Karin och Pontus.

Inga kommentarer: