torsdag 22 januari 2009

Aventyr

Har nu haft volontarmote dar vi fick reda pa att det planeras en utflykt nasta vecka. Har dock redan hunnit lara mig att ar nagot planerat att goras en dag brukar det istallet lata "maybe tomorrow". Dvs, inget blir nagonsin som det ar sagt.

Imorgon ska jag dock pa ett litet aventyr. Ska fa folja med en av ledarna till en narliggande stad sa jag kan kopa Sim-kort. Det ar jag och en annan svensk kille som ska fa folja med medan alla andra jobbar. Gott! Ska ta manga bilder och rapporterar om vad jag far vara med om.

Ni som ar inne pa min resdagbok (www.resdagboken.se Sok pa alias: Lojsie) ser att jag ar ganska flitig med att uppdatera om allt som hander. Ska satsa pa att fortsatta med det. Nar man inte jobbar ar det ju inte sa mycket annat att gora har. Imorgon har dock puben oppen sa da blir det gratis alkohol och party!

Jag har forresten redan haft lyxen att komma ifran appelfabriken. Pa sondag ska jag istallet vara i tvattstugan. Verkar vara ett ganska slappt jobb sa det blir nog ball.

Nu ska jag antingen joina en del andra vid en brasa de har tant eller sa gar jag och lagger mig. Lutar nog at att jag ar trist och gar och lagger mig. Ar astrott fran jobbet idag. Ska dessutom upp vid 7-tiden imorgon da volontarledaren ska aka redan 8 till staden. Att ga upp sju ar emellertid en sovmorgon har sa det ar ganska gott anda. =)

Inga kommentarer: