fredag 5 december 2008

Vad har jag tackat ja till?!?!

Skulle jobba natt i natt och här därför försökt sova lite extra länge. Skulle egentligen behöva försöka hålla mig i säng fram tills ett och sedan brukar jag vila en timme innan jag beger mig till jobbet. Nu ringde emellertid en från jobbet och undrade om jag inte kunde komma in redan klockan fem för de hade kris och dum som jag var sa jag ja för jag kände att jag behövde pengarna. Jag ska alltså jobba över 14 timmar inklusive natten! Och jag fick dessutom veta att jag ska jobba natt med en som snackar non stop om inte alltid så intressanta saker...

Tänker åtminstone ta med mig min dator så jag kan plugga ordentligt. Det får de ha förståelse för. På natten brukar det vara ganska lugnt så det skulle inte skada arbetet av att jag har datorn, men däremot har jag en förmåga av att bli piggare när jag har en dator till hands.

1 kommentar:

Jexxie sa...

får man jobba 14 timmar?