lördag 20 december 2008

sååå tröööötttttt

igår var det julfest i korridoren. jag deltog bara i själva middagen, men lyckades ändå tömma en flaska vin innan jag kom i säng vid elva-halv tolv. Jobba sedan idag 7-16 (fastän jag väl hemma upptäckte att jag egentligen inte skulle ha börjat förrens 8!) och då det inte gick någon bra buss från jobbet, gick jag in till stan. Gjorde lite julshopping och åkte sedan hem och lagade mat. Efter maten blev jag så enormt trött att jag var tvungen att ta en powernap. Nu är klockan snart 21 och jag måste skriva två sidor på uppsatsen innan jag går och lägger mig... Vill inte förstöra min planering, men samtidigt är jag helt omotiverad att skriva idag. aja, ska ut i köket och ordna ett par riskakor och sedan tvinga mig själv att skriva. Kanske jag kan kompormissa och skriva en sida?

Inga kommentarer: