torsdag 10 maj 2007

Allt möjligt

Ledsen att det inte blir så mycket skrivande nu när jag inte har internet längre. Är i Åhus nu så får passa på.

Igår skulle jag, Karin och Jessica ha filmkväll men det hela slutade i världens fylleparty. Minns att jag snackade som fan, först på Smålands och sen på efterfesten i korridoren. Minns dock inte vad jag pratade om på efterfesten men tydligen hade jag och nersupne Fredrik diskuterat allt ifrån sex till jämställhet. Det hela slutade med att jag gick och lade mig i soffan i allrummet men vaknade på morgonen upp i min egen säng. Trots att jag ... förlåt blev distraherad av Serbiens bidrag i Eurovision, jag åter kommer till det sen. Var var jag nu? Jo visstja, jag har verkligen försökt minnas hur jag kom till mitt rum men det är som helt bortblåst. Lite läskigt. När jag vaknade var jag fortfarande enormt full och gissar att när jag några timmar senare körde till jobbet inte gjorde det helt lagligt...

På jobbet var det ganska oki, fick reda på (vad jag sedan tidigare har misstänkt) att *censur* Så jäkla ball och modigt. *Censur*

Nu vidare till semifinalen i eurovision. Missade början pga jobbet men jag har en del favoriter till finalen även om det inte var så många jättebra. Serbien gillar jag verkligen. Powerballad av charmig butchflata med väldigt bra röst. Gillade en del andra också som sloveniens poweropera och ungerns bluesiga janis jopin-sång.


Nu har jag börjat komma efter med uppsatsskrivandet! Jag som började så bra och nu kommer ingenting bli gjort pga jobbet. Ska jobba imorgonbitti igen. 7.30-15. Blä! Fast det är ju bra pengar så klart.

1 kommentar:

Anna sa...

Tack för senast! Och verkligen, det är härligt när människor vågar visa sin kärlek trots att omvärlden inte alltid förstår! :D
kram på dig Lisa!