tisdag 15 maj 2007

Helt Galet!

I söndags ringde en tjej till mig från Peace and love-festivalen i Borlänge. Hon hade inte ringt fel eller så utan hon ville faktiskt prata med mig och inte om vad som helst, hon ville att jag ska hjälpa till på festivalen med artisterna! Jag ska alltså direkt efter frankrike åka upp till Borlänge och ta emot artisterna som ska uppträda. Bland de medverkande artisterna kan bland annat nämnas The Ark, Alice Cooper, Babyshambles, Iggy Pop, Sahara Hotnights, Timbuktu, Mustach, Slagsmålsklubben, Marit Bergman och många fler! Det är så galet som det kan bli!!!

Efter Peace and love ska jag förövrigt direkt till roskilde och festa där i en vecka innan jag börja jobba resten av sommaren. Kommer jag fortfarande leva efter dne här sommaren? Troligtvis inte, men det är ett senare problem!

Imorgon ska råmanus för uppsatsen in. Jag hade satt upp som mål att jag skulle vara färdig, men det kan jag konstatera att jag omöjligen kommer att bli. Jag har skrivit sex sidor och har med andra ord lika mycket kvar! Tror jag satsar på att kunna lämna in 8 sidor. Det är väl ändå ganska bra, eller?

2 kommentarer:

Shitpit sa...

Det är väldigt bra. 8 sidor? du är galen. Jag har fått ihop 3 sidor och det är nästan bara handlingen. får skriva lite stödpunkter och utdrag and shit för att fylla på. :(

Jexxie sa...

fjant som gör att man får ångest....lämnade du in 8 eller hur blev det???