onsdag 31 januari 2007

Musik & Foton

Jisses vad trött jag är idag. Satt i koma-tillstånd på nämndmötet och håller nästan på att falla in i det igen nu. Vill gå och lägga mig, men istället sitter jag här vid datorn och gör inget vettigt alls. Om jag skulle gå och lägga mig skulle nog bara ligga och vrida på mig ändå.






Försöker ordna lite ny musik till iPoden och har bland annat lagt in Joan Jett och Marit Bergman. Fast kan inte låta bli att vara lite anti-Joan Jett då hon är uttalat starkt positiv till USA:s imperialism och krigsföring.


Haha, började titta på gamla foton varav några från semester i Frankrike där man undrar vad fan jag tänkte på när jag medvetet försökte ordna en pudelfrissa a' la 80-tal. Hittade även några foton där lyckats se riktigt bra ut och några riktigt knäppa foton från festerna på Kanalgatan.


Man kan undra vad jag fått i mig den kvällen för att sätta på mig dessa kläder, men jag var åtminstone inte den enda som fick på sig lite mysko "fest"-kläder...

Inga kommentarer: