tisdag 3 augusti 2010

Än är det inte över :)

Väger inte mig så ofta numera, men idag tog jag klivet upp på vågen och jisses! Nu ligger jag på minus 50kg och har bara 6kg kvar till att vara helt nöjd. (Fast jag är enormt nöjd redan nu). Hänget som jag inte brytt mig så mycket om tidigare har dock börjat störa mig en del, men det får nog finnas kvar. Annars får man genomgå ytterligare operationer som jag troligen skulle få betala själv och som skulle ge stora ärr istället. Men vi får se i framtiden.

Nu är det bara 1 månad kvar av sommaren, eller förhoppningsvis mer men bara en månad av sommarjobb och sedan drar skolan igång igen. Jag letar lägenhet för fullt, men det känns ganska svårt. Dessutom vet jag inte vad som händer till våren. Studera språk? Flytta till Sthlm? Jobba utomlands?

Inga kommentarer: