onsdag 25 augusti 2010

Spellistor

Om bara lite mer än en vecka åker jag till södra Frankrike med Karin och mina föräldrar. Vi ska återuppta familjens gamla tradition av att bila ner och jag har därför ägnat några timmar av denna lediga dag åt att sätta ihop lite olika spellistor som vi kan lyssna på under färden. Pga dålig fantasi blev namnen på listorna:

Pop o Rock 1
Pop o Rock 2
Pop o Rock 3
Alternativ Pop o Rock 1
Alternativ Pop o Rock 2
Lugna favoriter
Eurovision 1
Eurovision 2
Best of Fall out boy

Har försökt få ihop en bra blandning med både egna favoriter, men även sådant som förhoppningsvis de andra kan gilla. Lugna favoriter var knepig då man lätt kan bli uttråkad av för många lugna låtar på rad. Den listan fick därför kortas ner till 14 låtar och istället har jag lagt in lite lugna sånger i de andra spellistorna också.

När jag gick igenom mitt musikarkiv upptäckte jag att det fortf inte är helt återställt efter att en krasch gjorde att all musik försvann. Bör försöka ta tag i det någon dag...

Nu har jag bara två dagar kvar av jobbet. Två jobbiga dagar, men jag överlever genom vetenskapen om att det just bara är två dagar.

Inga kommentarer: