måndag 16 augusti 2010

Planer för framtiden

I januari tar jag förhoppningsvis examen och efter ett liv fullt av studier väntar nu en ovis framtid. Känns som att det kan bli väldigt svårt att få ett jobb som journalist och om jag ska vara ärlig vet jag inte om jag är redo för det ändå. Finns så mycket annat jag vill göra. Funderar lite på att åka tillbaka till Israel och jobba på kibbutz igen. Hade i så fall tänkt ge jobbsökandet ett chans i några månader och sedan åka till Israel mars/april.

En annan plan jag har är att plugga franska under våren och sen sticka och jobba i Kanada i ett halvår.

Sedan har jag alltid mina planer på Australien och Nya Zeeland. Antingen Rosa Bussarna under vintern 2011 alt. att åka och jobba i något av länderna.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle ozå vilja plugga franska o skulle ozå vilja åka med rosa bussarna, vi snackade väl om d?

/Fia

Sascha sa...

Wow du tycker verkligen inte om Sverige? =P