lördag 8 maj 2010

Jag vill också till Frankrike

Nu är mamma och pappa på väg med buss till Frankrike och Isaac ligger i min säng och är allmänt missnöjd. Han borde egentligen njuta medan han kan för om några timmar ska han iväg till hundpensionatet. Jag undrar vad han tänker när han lämnas av där. Känner han sig övergiven? Roligare är det då att hämta honom när han blir så enormt glad.

Nu ett halv år efter operationen kan jag äta det mesta, men något min mage inte gillar är Risifrutti. Inte ens lightversionen. Det kan jag i och för sig leva med för de är inte särskilt goda.

Klockan är lite över nio på morgonen och nu börjar svt1 sända Go'kväll...

2 kommentarer:

Sascha sa...

haha men svt har alltid varit lite efter =P

Anonym sa...

Ja jag skulle ozå vilja till Frankrike nu, hade inte varit fel, vart i Frankrike e dem?

/Fia