torsdag 20 maj 2010

Dagens plugg

Efter att ha haft seminarium i två timmar och sedan suttit och pluggat med Karin fram tills efter sex på kvällen så gick färden hemåt. Grupparbetet är nu äntligen klart (med några små detaljer som undantag), men istället har jag fått ägna resterande del av kvällen åt den individuella uppgift vi också har. Går ganska skapligt, men ändå rinner tiden på allt för snabbt. Blir nog till att gå upp tidigt imorgon och fortsätta skriva. :(

Återföll till dåliga vanor och tänkte att jag behövde lite godis för att överleva pluggandet, men efter några bitar slängde jag in det i skafferiet och valde istället vatten då jag har druckit alldeles för lite idag.

Som vanligt har jag på filmer i bakgrunden för att kunna plugga utan myror i benen. Idag har valet fallit på Little miss sunshine och Rat race. Komedier är lätta att ha i bakgrunden då de höjer humöret men man behöver inte följa med i handlingen exakt hela tiden.

Inga kommentarer: