torsdag 6 augusti 2009

snart är tiden inne

Ville inte alls jobba idag, men när jag väl lyckats komma dit (efter att ha tvingats kriga med 4 jättespindlar på min cykel) var det helt okej. Dagen flöt på ganska bra och avslutades med att se på en timme av Mamma Mia. Imorgon är sista arbetsdagen innan min lediga helg.

Såg på afb's hemsida att mitt korridorsrum nu är uppe för intresseanmälan. Känns konstigt att någon i natt kommer ha blivit tilldelad det. Hittills är det 70 st som slåss om det. Undrar vad det blir för någon som vinner. Aja, jag flyttar ju så det spelar ingen större roll. Längtar! Fast jag borde verkligen komma igång med packningen. Problemet är att i och med att jag inte ska flytta så långt så orkar jag inte vara så seriös i min packning. Kommer tillexempel inte packa ner de stora sakerna utan de får man bara bära som de är. Ska ev träffa mina föräldrar i helgen så då kan jag be dem att de tar med sig lite papperpåsar som jag kan packa ner filmer och böcker i.

Snart bara en vecka kvar av jobb och sedan semester, yey!!!

Inga kommentarer: