onsdag 19 augusti 2009

Mycket packande

Håller på att packar för fullt inför flytten. Har hela tiden velat ha fler flyttlådor, men tyckt att det känts onödigt att köpa när man lika gärna kan använda påsar. Nu har jag packat ner det mesta förutom en del småsaker och det som har gömt sig under sängen. Har under hela packningens gång försökt få mig själv att ta under sängen, men har skjutit det på framtiden. När jag nu tillslut börjar rota omkring där så upptäcker jag att det är där jag har gömt två st flyttlådor! Varför kunde jag inte ha följt min instinkt och tagit under sängen först? Aja, bra åtminstone att jag hittade lådorna då jag behövde nåt till stereon och lite andra tunga saker. :)

Har även varit duktig och packat inför Mallorca. (behövde veta vilka kläder jag kunde packa ner till flytten). Har tagit min största väska så där finns en hel del plats kvar till all den alkohol som jag beställt via taxfree-butiken. ;)

Imorgon ska jag till ikea på förmiddagen med min syster. Ska kolla efter ett diskställ och eventuellt en golvlampa. Problemet är bara att jag har väldigt lite pengar så det måste vara billigt. Tur att vi har all inclusive på hotellet sen så att jag inte behöver så mycket fickpengar dit. Ska nog bara växla typ 200-300kr till euro.

Utöver Ikea ska jag även tvätta imorgon plus att jag måste packa färdigt allting.

1 kommentar:

Larry Lindbaum sa...

AFB har massor av flyttlådor nere i källaren. Fråga din bovärd så får du säkert några stycken.