tisdag 18 augusti 2009

Inför flytten

Har packat hela dagen inför min flytt. Känns som att det aldrig kommer att bli klart, men nu är det nog egentligen inte så mycket kvar. Alla skor, en del kläder och lite andra grejer. Har inte heller kollat under sängen ännu. Är lite rädd att svimma av allt damm där under...

Malin sa åt mig att se till att rensa nu när när jag flyttar, men det är svårt. Även om man inte använder något just nu så kan man faktiskt komma att behöva det i framtiden. Har dock lyckats slänga lite söndriga saker (Ja, t.o.m. sånt har jag svårt för att slänga då jag tänker att jag kanske kan laga det).

Jag undrar hur noggrann besiktningen är. Finns ju en del avskrapningar av färg och otabortliga fläckar.

Shit, kom nyss på att jag ju måste ta ner mina gardiner också, men det kan jag inte göra förrän samma dag som flytten då det skulle innebär att jag står blottad mot omvärlden. :) Dessutom är morgonsolen djävulsk!

Inga kommentarer: