tisdag 3 juni 2008

Smutsig fr topp till tå och med värkande rygg och fingrar

Jag, pappa och hans farbror Kalle är i fullgång med att sätta upp ett 1,5 meter högt stängsel runt baksidan av våran tomt. Känns bra att arbeta lite, men samtidigt klagar min rygg lite. Det har blivit en del skönhetsfel, men som helhet har det gått riktigt bra. Nu har vi bara lite kvar att göra imorgon och sen är vi förhoppningsvis klara. Dock har det varit två jobbiga dagar och imorgon efter stängselarbetet ska jag på två möten innan jag ska ta mig till lund, sova några timmar och sen jobba tidigt på torsdagen. Kommer nog vara helt död efter det, men behöver pengarna och dessutom är det nog bra att jobba lite och lära sig rutinerna innan det riktiga sommarschemat börjar.

Sedan är det meningen att man ska hinna plugga lite också samt fundera över vilka frågor som kan komma upp på journalistintervjun och vad som kan vara bra att svara. Skulle vara så enormt kul om man kunde lyckas bli antagen. :)

Inga kommentarer: